محتوای اصلی مقاله

چکیده

د هر هیواد د شرایطو سره په مطابقت کې د پوهې د لاسته راوړلو او د ټولنې د ټولنیز- اقتصادي پرمختګ لپاره د لوړو زده کړو پراختیا اړینه ده. دا څیړنه یوه د میز تر شاه څیړنه ده چې د پرانستې پوهنتونونو ډولونه بیانوي، د آنلاین او لیرې زده کړې ستراتیژیو په اړه بحث کوي، د لوړو زده کړو په پیاوړتیا کې د هغې اغیزمنتیا ارزوي، او په افغانستان کې په اوسنیو شرایطو کې د هغې د تطبیق امکانات توجیه کوي. په دې څیړنه کې د یو څو تصادفي غوره شویو پرانیستو پوهنتونونو د روښانه انځورونو په وړاندې کولو سره، د تدریس د بیلابیل میتودون په تشریح سره د دې څیړنې پوښتنو ته ځوابونه ویل شوي دې چې په هیواد کې د لوړو زده کړو د لا پیاوړتیا په موخه د ورځې اړتیاوې پوره کولی شي. د دې څیړنې موندنې د افغانستان د لوړو زده کړو په سکټور کې د یوې نوې برخې په توګه د پرانستې پوهنتونونو د جوړولو اړتیا او د هغوی ګټې په ګوته کوي او د هغې د جوړولو او پلي کولو وړاندیز کوي.

کلمات کلیدی

لوړې زده کړې پراختیا خلاص یا پرانیستی پوهنتون لیرې زده کړه آنلاین زده کړه

جزئیات مقاله

ارجاع به مقاله
کریم ع. . (2025). په افغانستان کې د پرانستې پوهنتونونو د جوړولو د امکاناتو ارزونه. مجله علمی- تحقیقی علوم طبیعی پوهنتون کابل, 6(2), 371–382. https://doi.org/10.62810/jns.v6i2.383
دانلود ارجاعات
Endnote/Zotero/Mendeley (RIS)
BibTeX

منابع

  1. (1) Jump up to:a b "Open Universiteit benoemt zes bedrijven tot ICT-inhuur partner" (in Dutch). Consultancy.nl. 19 September 2016.
  2. (2) "Ziggo-directeur Arent van der Feltz benoemd tot voorzitter College van Bestuur Open Universiteit" (in Dutch). Wij Limburg. 25 April 2016.
  3. (3) Sander van den Eijnden (3 March 2016). "Kerende kansen voor de Open Universiteit". ScienceGuide (in Dutch).
  4. (4) "Open Universiteit scoort weer goed in keuzegids" (in Dutch). 1 Limburg. 28 February 2017.
  5. (5) "Harold Krikke". Open Universiteit research portal. Retrieved 2022-11-19.
  6. (6) Richard Utz, "Against Adminspeak," Chronicle of Higher Education, June 24, 2020.
  7. (7) "Admin 101: Campus Administrators Need Self-Care, Too". www.chronicle.com. Archived from the original on 2021-11-22. Retrieved 2021-11-22.
  8. (8) Conway, Maree. 'Defining administrators and new professionals.' PERSPECTIVES, VOLUME 4, NUMBER 1, 2000: pp. 4-5.
  9. (9) GORNALL, L. (1988) `New professionals’: changes and occupational roles in higher education. Perspectives, 3(2), pp. 44-49.
  10. (10) Conway, Maree and Ian Dobson. 'Fear and Loathing in University Staffing: The Case of Australian Academic and General Staff.' Journal of Higher Education Management and Policy, Volume 15, No. 3, pp. 123.133.
  11. (11) Jump up to:a b Szekeres, Judy (2011). "Professional staff carve out a new space". Journal of Higher Education Policy and Management. 33 (6): 679–691. doi:10.1080/1360080X.2011.621193.
  12. (12) Wallace, Michelle; Marchant, Teresa (2011). "Female administrative managers in Australian universities: not male and not academic". Journal of Higher Education Policy and Management. 33 (6): 567–581. doi:10.1080/1360080X.2011.621184. hdl:10072/42428.
  13. (13) Graham, C. (2013). "Changing technologies, changing identities: A case study of professional staff and their contributions to learning and teaching". Perspectives: Policy and Practice in Higher Education. 17 (2): 62–70. doi:10.1080/13603108.2012.716376.
  14. (14) "Executive Compensation at Public and Private Colleges". The Chronicle of Higher Education. 1s4 July 2019. Retrieved 27 July 2019.